Audyt Online BaseLinker

Cena z VAT: 1 230,00 zł
z 23% VAT, bez dostawy
1230.00
ilość szt.

Dostępny na zamówienie

Kod produktu: audbl-online

Opis

Audyt online przeznaczony jest dla użytkowników, którzy posiadają skonfigurowany system BaseLinker. Podczas usługi omawiamy zagadnienia takie jak:

  • obecnie wykorzystywane kanały sprzedaży i ich integracje,
  • zasoby systemowe- posiadane oprogramowanie magazynowe, księgowe oraz ich integracje z BL, w tym:
    • analiza posiadanego systemu lub dobór najlepszego w przypadku braku takowego,
    • możliwe usprawnienia w ramach dostępnych na rynku integratorów (w tym m .in. automatyczne wystawianie dokumentów sprzedaży, synchronizacje stanów i cen, obsługę kompletów/zestawów, korekty)
    • analiza bazy produktowej pod kątem posiadania kodów i ich spójności pod ewentualne wdrożenie rozwiązań automatyzujących,
  • obecny proces realizacji zamówień (od wpłynięcia zamówienia z danego kanału sprzedaży, aż po jego dostarczenie) w tym:
    • wystawianie dokumentów sprzedaży,
    • wystawianie etykiet przewozowych,
    • pakowanie paczek,
    • wygląd stanowiska do pakowania,
    • sprzęt wykorzystywany do realizacji zamówień (komputery, drukarki termiczne, drukarki fiskalne, skanery kodów kreskowych itd.),
    • komunikacja automatyczna wewnątrz firmy na różnych etapach realizacji zamówienia,
  • komunikację z klientem (e-mail, sms) na różnych etapach realizacji zamówień,
  • obsługę zamówień w zależności od profilu firmy - b2b, b2c, dropshipping, obsługę wielu podmiotów itp.

Usługa wykonywana jest we wcześniej ustalonym terminie- szkolimy w dni robocze, w godzinach 8:00-16:00.

*Podczas audytu nie poprawiamy konfiguracji użytkowników, przekazujemy wskazówki, co należy wykonać, aby system działał prawidłowo.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl