Poradnik BaseLinker
Dostępny na zamówienie
Opis
UWAGA: KARTA PRODUKTU PEŁNI ROLĘ INFORMACYJNĄ, ZAKUP Z NATYCHMIASTOWYM DOSTĘPEM DO MATERIAŁÓW JEST MOŻLIWY POD ADRESEM TUTAJ.
W materiałach online, które oferujemy:
- Sprawdź krok po kroku jakie funkcje możesz wykorzystać w Panelu BaseLinker
- Zaplanuj zmiany i konfigurację dbając o każdy szczegół
- Skorzystaj z podpowiedzi od doświadczonego Partnera Wdrożeniowego BaseLinker
- W cenie możliwość skorzystania z darmowej porady email, po przejściu wszystkich materiałów
- Skorzystaj z wydłużonego okresu testowego BaseLinker (dla nowych kont)
- Otrzymaj BEZPŁATNE materiały wspierające proces konfiguracji Panelu
- W trakcie trwania kursu otrzymasz zniżki na wybrane usługi Ask Me w wysokości 20
* Materiały alternatywne do usługi indywidualnego audytu online, przeprowadzanego przez Zespół Ask Me.
Jeżeli chciałbyś skorzystać z indywidualnego audytu z ekspertem, na żywo - sprawdź szczegóły TUTAJ
Jakie zagadnienia poruszamy?
- Źródła zamówień
- Statusy zamówień
- Konfiguracja przewoźników
- Specyfika tworzonych wysyłek
- Sposoby realizacji zamówień
- Stanowiska do pakowania
- Weryfikacja ilościowa i jakościowa wydawanego towaru
- (Opcjonalnie) Stanowiska do podglądu zamówień w magazynie
- Automatyczne drukowanie dokumentów sprzedaży
- Automatyczna wysyłka dokumentów sprzedaży
- Powiadomienia dla kupujących (e-mail/sms)
- Automatyczne przypomnienia o zamówieniach nieopłaconych
- Automatyczne anulacje zamówień bez wpłaty
- Powiadomienia wewnętrzne w firmie (Slack/e-mail)
- Kodowanie produktów
- Automatyczna synchronizacja danych